نوشته شده توسط : سحر

زگیل های آلت تناسلی برآمدگی های ویروسی در انسان یا هستند

راه انتقال: از طریق تماس جنسی یا تماس با حوله و لباس آلوده.

سیگنال ها:

برای مردان: زگیل بدون درد (معمولاً به شکل گل کلم) روی آلت تناسلی ، پوست ختنه گاه ، بیضه ها و مجرای ادرار داخلی ظاهر می شود.

در زنان: این زگیل ها در فرج و لب ، روی دیواره واژن و در رحم ظاهر می شوند. زگیل ها همچنین می توانند در اطراف مقعد و یا حتی در روده ها در مردان و زنان ظاهر شوند.

درمان: زگیل ها را می توان با سرمازدگی ، سوختگی و جراحی لیزیک برطرف کرد. اما هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها دوباره رشد نکنند.

سوزاک یک عفونت باکتریایی مسری است که از زمان های قدیم شناخته شده است. تخمین زده می شود که سالانه بیش از 350،000 نفر به سوزاک مبتلا می شوند. شیوع سوزاک از سال 2013 پنج درصد افزایش یافته است و تصور می شود که این افزایش به دلیل میزان بالای عفونت در مردان دوجنس گرا و جنس باز است.

 

ممکن است فردی دچار سوزاک شود اما علائم قابل توجهی نداشته باشد ، به خصوص اگر بیمار زن باشد. اگر علائم قابل توجهی ظاهر شود ، معمولاً 2 تا 10 روز پس از عفونت ظاهر می شود. سوزاک از طریق تماس مستقیم با غشاهای مخاطی آلوده اندام ها ، دستگاه تناسلی ، مقعد و گلو منتقل می شود. در زنان ، باکتری ها اغلب گردن رحم متورم و حساس را آلوده می کنند. در 15 women از زنان مبتلا به عفونت ، عفونت رحم ، لوله های فالوپ و تخمدان ها را تحت تاثیر قرار می دهد (این وضعیت به عنوان بیماری التهابی لگن شناخته می شود). در مردان ، عفونت معمولاً ابتدا در مجرای ادراری ، لوله ای که ادرار و مایع منی را حمل می کند ، ایجاد می شود.

اگر فردی دارای بیماریهای مقاربتی باشد ، پزشک احتمالاً آزمایش HIV یا سایر بیماریهای مقاربتی را توصیه می کند زیرا عوامل خطر این بیماریها مشابه هستند. بنابراین ، اگر فردی دارای هر یک از بیماریهای مقاربتی باشد ، احتمال ابتلا به HIV نیز بیشتر است.

 

دوره بیماری:

مدت زمان STD بستگی به نوع عفونت دارد. در برخی موارد ، اگرچه علائم بدون درمان ناپدید می شوند ، در این مورد بیمار هنوز آلوده است و در صورت داشتن صمیمیت محافظت نشده می تواند بیماری را به شریک جنسی خود منتقل کند. در بیماران مبتلا به کلامیدیا ، تریکوموناس و سوزاک ، درمان با آنتی بیوتیک می تواند دوره بیماری را بسیار کوتاه کند. همچنین درمان کلامیدیا ، سوزاک و سفلیس از علائم این عفونت ها در دراز مدت جلوگیری می کند. عفونت های ویروسی مانند زگیل تناسلی ، تبخال تناسلی و HIV درمان نمی شوند. اما داروها می توانند شدت برخی علائم را کنترل و کاهش دهند.

بیماریهای عفونی و تجاوز جنسی

برخی افراد از طریق تجاوز به یک بیماری مقاربتی مبتلا می شوند. هنگامی که زنان بلافاصله پس از تجاوز به پزشک مراجعه می کنند ، پزشک سعی می کند DNA را استخراج کرده و آسیب را ارزیابی کند.

 

با انجام این کار ، آنها تشخیص احتمالی یک بیماری عفونی را بررسی می کنند. اگر به مدت طولانی مورد تجاوز قرار گرفته است ، باید با پزشک مشورت کند.

 

بسته به عوامل خطر فردی و فردی و سابقه پزشکی ، پزشک ممکن است درمان پیشگیرانه را تجویز کند ، از جمله:

 

آنتی بیوتیک ها

واکسیناسیون هپاتیت

واکسن HPV

داروهای ضد ویروسی برای HIV

پیگیری پزشک در زمان توصیه شده برای اطمینان از موثر بودن داروها و عدم نیاز به درمان مهم است.

عفونت غیر گونوکوکی (کلامیدیا)

 

کلامیدیا نوعی میکروب (باکتری) و یکی از شایع ترین علل بیماری های عفونی مقاربتی است. اکثر بیماران مرد یا زن بدون علامت هستند (بیماری خاموش). حدود نیمی از مردان مبتلا به عفونت کلامیدیا دارای علائم ادراری مانند سوزش و تکرر ادرار و ترشحات شفاف و بی رنگ از مجرای ادراری هستند. عفونت کلامیدیا معمولاً با سوزاک همراه است و باید با سوزاک درمان شود. در زنان ، این عفونت می تواند باعث ناباروری و عفونت جدی لوله های فالوپ شود.

سایر بیماریهای مقاربتی ...

بیماری هایی نیز وجود دارند که طیف وسیعی از عفونت ها را دارند و گاهی اوقات STD نامیده می شوند ، اما آنها فقط STD نیستند. اگرچه گاهی اوقات از طریق رابطه جنسی منتقل می شوند ، اما می توانند عفونت های تناسلی باشند که با فعالیت جنسی بدتر می شوند. همین است.

این عفونت STD را می توان به راحتی با موارد زیر درمان کرد:

واژینوز باکتریایی (ترشح قارچی) در زنان ؛

زگیل های آبکی ناشی از ویروسی است که باعث ایجاد زگیل های پر از مایع در ناحیه تناسلی می شود. این زگیل ها مسری هستند و می توانند از طریق Ans پخش شوند

ثال ، داروها برای کاهش شیوع و شدت شیوع هرپس در آماده هستند. به همین ترتیب درمان می شود مانع پیشرفت HIV شود. علاوه بر این ، داروهای ضد ویروسی خطرند خطر انتقال ویروس HIV به شخص دیگر تغییر دهندگان.

 

درمان بیماریهای مقاربتی

اجتناب از تماس جنسی تنها روش احمقانه برای جلوگیری از بیماری های مقاربتی است ؛ اما اگر رابطه جنسی واژینال ، مقعد یا دهان داشته باشید ، راه هایی برای ایمن کردن این موجود وجود دارد. کاندوم حفاظت بیشتر در برابر تعداد زیادی از بیماریهای مقاربتی را ایجاد کرد.



:: برچسب‌ها: آنتی بیوتیک برای بیماری مقاربتی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سحر

بسیاری از بیماریهای مقاربتی هیچ علامتی ندارند. اگر درمان نشود ، می تواند بر باروری تأثیر بگذارد و خطر ابتلا به سرطان رحم را افزایش دهد.

 

بیش از 50 درصد موارد جدید کلامیدیا و سوزاک در زنان 15 تا 24 سال رخ می دهد. سالانه حدود 357 میلیون مورد جدید سیفلیس ، کلامیدیا ، سوزاک و تریکومونیازیس در سراسر جهان رخ می دهد.

 

بسیاری از زنان به دلیل نداشتن علائم بیماری های مقاربتی نیازی به درمان ندارند. برآوردها نشان می دهد که از هر پنج آمریکایی یک نفر تبخال تناسلی دارد ، اما حدود 90 درصد مردم نمی دانند که به این بیماری مبتلا هستند.

 

اگر بیماری های مقاربتی درمان نشوند ، می توانند منجر به ناباروری در زنان شوند. همچنین خطر عوارضی مانند درد شکم یا حاملگی خارج رحمی را افزایش می دهد.

کلامیدیا

این نوع باکتری ها باعث ایجاد کلامیدیا می شوند. بسیاری از افراد مبتلا به کلامیدیا علائم قابل توجهی ندارند. هنگام بروز ، علائم به طور کلی شامل موارد زیر است:

 

درد یا ناراحتی در حین مقاربت یا ادرار.

ترشحات سبز یا زرد از آلت تناسلی یا واژن

درد در ناحیه زیر شکم

در صورت عدم درمان ، کلامیدیا می تواند منجر به موارد زیر شود:

 

عفونت های پیشابراه ، پروستات یا بیضه.

بیماری التهابی لگن

عقیم بودن

در صورت عدم درمان ، یک زن باردار مبتلا به کلامیدیا می تواند در بدو تولد به نوزاد خود منتقل شود.

 

کودک مبتلا به کلامیدیا ممکن است دچار موارد زیر شود:

 

عفونت ریه

عفونت چشم

کوری

آنتی بیوتیک ها به راحتی می توانند کلامیدیا را درمان کنند.

سفلیس

 

سفلیس یک بیماری خطرناک ، مسری و مداوم است که می تواند سالها فرد را در مورد آن استنباط کند. این بیماری یک بیماری نسبتاً شایع است و علائم آن در طول زمان متفاوت است. این علائم در 4 مرحله مختلف بروز می کند و در صورت عدم درمان می تواند منجر به مرگ شود. تشخیص و درمان بر عهده یک متخصص است و با مراجعه به موقع ، سیفلیس محتمل است.

 

سفلیس یک بیماری مقاربتی است که توسط باکتری Treponema pallidum ایجاد می شود. این نوع باکتری از طریق رابطه جنسی به شخص دیگر منتقل می شود. با این حال ، راه اصلی انتقال سیفلیس از طریق تماس جنسی با اندام های مختلف جنسی مانند آلت تناسلی ، مقعد و دهان است. علاوه بر تماس جنسی ، این بیماری از طریق مادر آلوده در دوران بارداری یا هنگام تولد به جنین منتقل می شود.

شیوع بیماریهای منتقله از راه جنسی

طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، عفونت های مقاربتی از جمله پنج بیماری هستند که مردان و زنان می توانند درمان کنند. [1]

 

 

بیماریهای مقاربتی در مردان

در برخی موارد ، ما می توانیم یک بیماری مقاربتی بدون علائم داشته باشیم. اما برخی از بیماریهای مقاربتی علائم واضحی را در فرد ایجاد می کنند.

شایع ترین علائم بیماری های مقاربتی در مردان عبارتند از:

 

درد یا ناراحتی در حین مقاربت یا ادرار.

زخم ، تورم یا بثورات در آلت تناسلی ، بیضه ها ، مقعد ، باسن ، ران یا دهان.

ترشح یا خونریزی غیر معمول از آلت تناسلی

بیضه های دردناک یا متورم

سوزاک سوزاک *

ناشی از باکتری است.

این می تواند باعث ترشحات واژن یا درد شدید شکم در زنان شود ، و می تواند باعث ترشح آلت تناسلی و احساس سوزش شدید هنگام ادرار در مردان شود.

آنها.

• ممکن است هیچ علائمی نداشته باشید.

• از طریق آزمایش و با آنتی بیوتیک درمان می شود.

• در صورت عدم درمان ، ممکن است مشکلاتی بوجود آید.

درمان سریع فرد و شریک زندگی او برای جلوگیری از گسترش بیماری مهم است.

عوامل خطر

هر کسی که دارای چندین جنس است مستعد ابتلا به بیماری های مقاربتی است. عوامل زیر این خطر را افزایش می دهند:

 

رابطه جنسی محافظت نشده

رابطه جنسی با فردی که اخیراً از کاندوم لاتکس استفاده نمی کند ، خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می دهد. استفاده نادرست از کاندوم نیز می تواند منجر به بیماری های رقابتی شود.

رابطه جنسی با افراد بیشتری: هرچه افراد بیشتری رابطه جنسی داشته باشند ، خطر ابتلا به بیماریهای منتقله از راه جنسی افزایش می یابد و رابطه جنسی با بیش از یک نفر در این خطر بیشتر است.

سابقه بیماری رقابتی: سابقه بیماری رقابتی احتمال عود را افزایش می دهد.

مصرف زیاد الکل و مواد مخدر: مصرف زیاد الکل و مواد مخدر میل جنسی را افزایش می دهد.

تزریق داروها: سوزن های زیر پوستی خطر بیماری هایی مانند ایدز ، هپاتیت B و هپاتیت C را افزایش می دهند.

سن کم: نیمی از این بیماریهای جنسی در سنین 15 تا 24 سالگی رخ می دهد.

مردانی که برای افزایش میل جنسی دارو مصرف می کنند: مردان

یاندکند ، احتمال انتقال عفونت به شریک جنسیاش را چگونه به طور قابل توجهی افزایش یافته است. استفاده از نامناسب یا ناپیوسته از کاندوم هم خطر ابتلا به این عفونتها را افزایش دهد.

داشتن رابطه به جنسی دهانی ممکن است خطر کمتری داشته باشد آیا ولی باز نشده است بدون استفاده از کاندوم یا دنتال دم (کاندوم دهانی) عفونت های مورد نیاز منتقل شوند. کاندوم های دهانی قطعات لاستیکیِ نازک و مربعی‌شکلی را که از لاتکس یا سیلیکون ساخته شده است و از تماس مستقیم پوستی استفاده کرده است.

 

داشتن شریک های جنسی متعدد. افزایش تعداد جنبش های جنسی افزایش خطر ابتلا به عفونت های منتقل از راه جنسی خرید. این موضوع در مورد شخصی که همزمان با چند نفر رابطه داشته اند و در مورد شخصی بوده اند که هر بار تنها با یک نفر رابطه داشته اند ، صدق داشته اند.

داشتن تجربه ازٔ ابتلا به عفونت های منتقل از راه جنسی. داشتن پیش ازٔ ابتلا به عفونتهای منتقل از راه جنسی باعث شده است که بدن راحتتر به عفونتهای دیگری از این دستها تبدیل شود.

 



:: برچسب‌ها: بیماری های مقاربتی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سحر

پروستات بزرگ شده چیست؟

هیپرپلازی خوش خیم پروستات همان مشکل شایع بزرگ شدن پروستات در مردان مسن است. هنگامی که پروستات بزرگ می شود ، فشار بر مجرای ادراری وارد می شود و دیواره مثانه ضخیم می شود. با ضخیم شدن دیواره و فشار بر مجرای ادرار ، برای مردان مشکل است که بطور کامل ادرار کنند ، که منجر به بسیاری از عوارض مربوط به مجاری ادراری مانند عفونت در مردان می شود.

 

هیپرپلازی خوش خیم پروستات یک بیماری بی ضرر است و باعث سرطان نمی شود. اما گاهی بیماری و سرطان پروستات می تواند همزمان رخ دهد. بزرگ شدن پروستات یک پدیده شایع در مردان است و حدود نیمی از مردان بین 51 تا 60 سال این مشکل را دارند. بیش از 90 درصد مردان بالای 80 سال نیز از این عارضه رنج می برند.

س forال بسیاری از عزیزان این است که پروستات چیست و چرا بزرگ شدن پروستات برای جامعه مراقبت های بهداشتی کشور بسیار مهم است. پروستات مایعی ترشح می کند که اسپرم را تغذیه و محافظت می کند. در حین انزال ، پروستات این مایع را به داخل مجرای ادرار هل می دهد و به عنوان مایع منی از طریق مایع منی دفع می شود.

بیماریهای ناشی از بزرگ شدن پروستات.

در سنین پایین ، عفونت و التهاب پروستات یا پروستاتیت.

بزرگ شدن خوش خیم پروستات در سنین بالا

 

سرطان پروستات

بزرگ شدن خوش خیم یا هیپرپلازی خوش خیم پروستات ، مانند هر اندامی در بدن ، می تواند منجر به سرطان شود. سرطان می تواند در یک یا چند ناحیه از پروستات ایجاد شود و در نهایت کل پروستات را تحت تأثیر قرار دهد. اگر سرطان محدود به خود پروستات باشد ، این غدد و وزیکول های منی با پروستاتکتومی رادیکال برداشته می شوند.

س Theالی که بسیاری از مردم می پرسند این است: علائم بزرگ شدن پروستات چیست؟ در پاسخ به زمان ، ما می گوییم که پیری یکی از عوامل اصلی بزرگ شدن خوش خیم پروستات است و بسیاری از مردان علائم را در 80 سالگی تجربه می کنند.

 

اگرچه هنوز علت اصلی این بیماری ناشناخته است ، اما می توان گفت تغییرات وابسته به سن در هورمونهای جنسی مردانه از جمله عوامل موثر بر این بیماری است. هرگونه سابقه خانوادگی بیماری پروستات و ناهنجاری های بیضه ، خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می دهد.

بیماری پروستات در مردان بالای 50 سال شایع تر است. اکثر آنها را می توان بدون تأثیر بر عملکرد جنسی درمان کرد. پروستات در مردان در حدود 30 سالگی شروع به رشد می کند و علائم را در دهه 50 ایجاد می کند. هیپرپلازی خوش خیم پروستات 40 تا 50 درصد مردان 50 تا 60 سال را درگیر می کند ، اما تنها 10 درصد موارد نیاز به مداخله پزشکی یا جراحی دارند. هیپرپلازی خوش خیم پروستات خطر ابتلا به سرطان پروستات را افزایش نمی دهد.

بزرگ شدن پروستات یکی از بیماریهایی است که تأثیر زیادی بر کیفیت زندگی دارد ، بنابراین کنترل و کاهش علائم و نشانه های آن بسیار مهم است. ما قسمتهای اول مقاله را به ارائه این اختلال اختصاص می دهیم تا درک بهتر و کامل تری از آن داشته باشیم. ما شما را با روش های مختلف درمانی برای درمان بزرگ شدن پروستات آشنا می کنیم.

بزرگ شدن خوش خیم پروستات ، که از این پس بزرگ شدن پروستات نامیده می شود ، یک بیماری شایع است که با افزایش سن مردان را تحت تاثیر قرار می دهد. این وضعیت به عنوان هیپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH) نیز شناخته می شود.

 

بزرگ شدن پروستات می تواند مشکلات دستگاه ادراری را ایجاد کند. هیپرپلازی خوش خیم پروستات درمان نشده می تواند جریان ادرار را از مثانه مسدود کرده و مشکلاتی در مثانه ، مجرای ادراری یا کلیه ها ایجاد کند. چندین روش م effectiveثر برای درمان بزرگ شدن پروستات ، مصرف داروها ، درمانهای کم تهاجمی و در نهایت مرگ به عنوان یک درمان دائمی برای بزرگ شدن پروستات از طریق جراحی وجود دارد.

 

در انتخاب بهترین درمان برای بزرگ شدن پروستات ، متخصص اورولوژی قطعاً باید میزان و شدت علائم مجاری ادراری ، اندازه پروستات ، وضعیت سلامتی و سایر شرایط پزشکی را در نظر بگیرد.

آناتومی پروستات

پروستات غده ای است که در هفته هفتم بارداری شکل می گیرد. . شکل این غده مخروطی است. این غده تحت تأثیر هورمون های مردانه قرار دارد. ویژگی های مردانه ، مانند ضخیم تر شدن صدا و رشد ریش ، بر رشد این غده تأثیر می گذارد. قسمتی از مجرای ادراری از پروستات عبور می کند. به همین دلیل ، علائم مشکلات پروستات ، مانند احساس سوزش و تکرر ادرار ، شبیه علائم مشکلات دستگاه ادراری است.

 

علائم بزرگ خوش خیم پروستات

دفع ادرار صبحگاهی یکی از علائم هیپرپلازی خوش خیم پروستات است. این به دلیل این هست که

از سرطان پروستات با مصرف کنجد

دانه کنجد سرشار از روی است. بر اساس مطالعه ای ، این ماده برای سلامت پروستات مورد نیاز است. میزان روی بدن در مردان به BPH یا سرطان پروستات پایین تر است ، که چند بار این میزان تا 75 درصد کمتر از افراد دارای پروستات سالم می باشد.

جذب روی مواد مصرفی می تواند نسبت به مکمل های روی آسان تر است. با میان وعده دانه های کنجد به بدن خود کمک کنید. بادام ، لوبیای آدزوکی ، و دانه کد تنبل نیز سرشار از روی است. یک مطالعه روی موش ها نشان داد داد که کد کد تنبل نیز می تواند برای درمان BPH مفید باشد.



:: برچسب‌ها: بزرگ شدن پروستات ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سحر

بیماری پیروس تشکیل بافت اسکار فیبری در داخل آلت تناسلی است که باعث خم شدن آلت تناسلی و دردناک شدن آن در هنگام نعوظ می شود. شکل و اندازه آلت تناسلی مرد تغییر می کند. انحنای آلت تناسلی مرد در هنگام نعوظ یک مشکل شایع در مردان است و لزوما باعث ناراحتی نمی شود. اما در بعضی از مردان ، بیماری پیرنه باعث خم شدن آلت تناسلی مرد یا درد شدید در هنگام نعوظ می شود. این مشکل می تواند از رابطه جنسی جلوگیری کرده و منجر به اختلال نعوظ در مردان شود.

علت اصلی انحنای اکتسابی آلت تناسلی جنسی ، پیرنه است که در ضربه به آلت تناسلی مرد هنگام نعوظ نقش دارد. پیرنه تکثیر بافت فیبری در آلت تناسلی مرد است که باعث نعوظ دردناک می شود. ...

 

شکل و اندازه آلت تناسلی مرد متفاوت است و انحنای نعوظ لزوماً نگران کننده نیست. با این حال ، بیماری پیروژنیک می تواند در برخی از مردان باعث خم شدن یا آسیب دیدن آلت تناسلی شود ، که می تواند باعث اختلال در رابطه جنسی شود (اختلال در نعوظ) یا باعث ایجاد مشکل شود.

 

برای بسیاری از مردان ،خم شدن آلت تناسلی باعث استرس و اضطراب می شود. بیماری محیطی گاهی به خودی خود برطرف می شود ، اما در بیشتر موارد وضعیت ادامه پیدا می کند یا بدتر می شود. اگر انحنی آنقدر بزرگ باشد که بتواند در یک رابطه موفق تداخل ایجاد کند ، درمان نیاز است.

علائم و نشانه های پیرنه می تواند به طور ناگهانی یا به تدریج ظاهر شود. علائم و نشانه های رایج به شرح زیر است.

 

بافت اسکار

 بافت اسکار مرتبط با پیرتریت ، پلاک نامیده می شود ، اما متفاوت از پلاکت هایی است که در رگ های خونی تجمع می یابد ، می تواند مانند یک توده نرم یا نوار از بافت سخت زیر پوست باشد.

 

انحنای قابل توجه آلت تناسلی مرد.

 آلت تناسلی شما ممکن است به سمت بالا ، پایین یا پهلو خم شود.

 

مشکلات نعوظ

 بیماری محیطی می تواند در دستیابی یا حفظ نعوظ مشکل ایجاد کند (اختلال نعوظ). با این حال ، بیشتر مردان قبل از بروز علائم ، اختلال نعوظ را گزارش می کنند.

 

کوتاه شدن آلت تناسلی مرد

 آلت تناسلی شما ممکن است به دلیل پیرنه کوتاه شود. به عبارت دیگر ، باریک شدن دستگاه تولید مثل مردان ممکن است یکی از علائم کک باشد.

 

درد در آلت تناسلی مرد

 ممکن است در ناحیه آلت تناسلی با نعوظ یا بدون آن درد وجود داشته باشد.

تشخیص بیماری پیروژنیک:

معاینه بدنی معمولاً برای تشخیص فیبروز آلت تناسلی و تشخیص پیرنه است. به ندرت ، سایر بیماری ها علائم مشابهی ایجاد می کنند.

 

معاینه فیزیکی: در صورت عدم اصلاح آلت تناسلی برای تشخیص ، پزشک آلت تناسلی مرد را لمس می کند. همچنین می توانید طول آلت را اندازه بگیرید. پزشک شما ممکن است از شما بخواهد که از آلت تناسلی راست خود در خانه عکس بگیرید. این می تواند درجه انحنا ، محل بافت اسکار یا سایر اطلاعاتی را که می تواند به شما در انتخاب بهترین روش درمانی کمک کند ، تعیین کند.

 

سایر آزمایشات: ممکن است پزشک برای سونوگرافی یا آزمایش دیگری برای بررسی آلت تناسلی شما در هنگام نعوظ تجویز کند. قبل از گرفتن عکس از آلت تناسلی ، با قرار دادن یک سوزن در آلت تناسلی مرد نعوظ حاصل می شود.

 

سونوگرافی متداول ترین آزمایش برای بیماری های آلت تناسلی است. سونوگرافی تصاویر بافت های نرم را با استفاده از امواج صوتی بررسی می کند. این آزمایشات می تواند وجود بافت اسکار ، جریان خون به آلت تناسلی و سایر ناهنجاری ها را نشان دهد.

پیرونی به دو نوع خفیف و شدید تقسیم می شود و در 23-22٪ مردان مشاهده می شود. پیرونی کاملاً ایمن است ، به سرطان تبدیل نمی شود ، برای سلامتی شما خطرناک نیست و از راه جنسی منتقل نمی شود. این در ابتدای بیماری معمولاً دردناک است ، اما به تدریج درد از بین می رود و باعث کوتاه شدن آلت تناسلی مرد و خم شدن به سمت بالا ، پایین ، چپ یا راست می شود و در صورت عدم تشخیص و درمان به موقع می تواند منجر شود. کاهش میل جنسی و میل جنسی. . و افسردگی

امروزه از دو روش معمول برای درمان استفاده می شود:

 

1- درمان غیر جراحی و دارویی

2- درمان جراحی

چندین روش جراحی برای پیرنه وجود دارد:

 

1- برداشتن ناحیه سخت شده

 

هرگونه برش در غشاile آلت تناسلی آلت تناسلی مرد یا تنه می تواند باعث سخت شدن و سفتی و همچنین سوراخ شدن و نشت ورید شود.



:: برچسب‌ها: درمان کجی آلات تناسلی , کجی آلات تناسلی , آلات تناسلی , آلت تناسلی ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()