بیماریهای پوستی بیضه
نوشته شده توسط : سحر

سیفلیس

این زخم ها 10 تا 90 روز پس از تماس جنسی با فرد ظاهر می شوند و سرطان نامیده می شوند. این زخم ها سفت و بدون درد هستند و اندازه آن ها 5 تا 15 میلی متر با حاشیه واضح است. در بیشتر موارد، کشاله ران.

 

تبخال تناسلی (تبخال تناسلی)

در تبخال تناسلی، فرد مبتلا به تبخال، پس از تماس با یک فرد، زخم‌ها ظاهر می‌شود و برجستگی‌ها یا برجستگی‌های کوچکی روی زمینه قرمز ظاهر می‌شوند و پس از چند روز مردمک‌ها می‌ترکند و زخم‌ها ظاهر می‌شوند. و تا دو ماه به آرامی بهبود می یابند، اما می توانند برگردند.

 

زگیل ناحیه تناسلی

زگیل تناسلی مردانه در ناحیه تناسلی ایجاد می شود. بهترین درمان برای مردان و زگیل تناسلی استفاده از لیزر زگیل تناسلی است. در زنان، فرسایش دهانه رحم می تواند باعث ایجاد این نوع شود، اگر ارزش پانسمان سطحی اندام تناسلی را داشته باشد.

 

مولوکس

آنها نوزادان کوچکی در نظر گرفته می شوند که به مرور زمان بهبود می یابند.

 

شانس

زخم ها 3 تا 10 روز پس از رابطه جنسی با فرد ظاهر می شوند. زخم ها چرکی، عمیق و در معرض آلت تناسلی هستند. ابتدا آن برجستگی های کوچکی به نام پاپول و سپس آن هایی که تبدیل به اسکار می شوند. احتمال کمتری برای حل و فصل ختنه. در این بیماری نحوه و چگونگی تأثیر غدد لنفاوی قاشق نیز مشاهده می شود.

 

گرانولوم اینگویناله

این بیماری همچنین باعث ایجاد و بومی آفریقا، برزیل و برزیل و اغلب است. ضایعات 50 روز پس از تماس با فرد ظاهر می شوند. زخم ها بدون درد و به تدریج هستند. اسمش به کشاله ران کوبیده شد. زخم ها قرمز گوشتی هستند. درگیری دهان نیز ممکن است رخ دهد.

 

زهر لنفوگرانولوما

زخم ها 5 تا 21 روز پس از نزدیکی ظاهر می شوند، بدون درد هستند و از بین می روند. غدد لنفاوی قاشقی متورم و دردناک می شوند، در نهایت زبر می شوند و باعث ایجاد غدد لنفاوی در ناحیه کشاله ران می شوند. برای یادگیری آموزش

 

 سل

ممکن است نادر باشد، در ناحیه تناسلی با باسیل کوخ در ناحیه تناسلی (آلوده به خلط و بزاق) ایجاد می شود.

 

سایر قارچ ها و باکتری ها

می تواند توسط برخی قارچ ها و در ناحیه تناسلی ایجاد شود.

واریکوسل

واریکوسل شایع ترین مشکل آزمایش است. حدود 15 تا 20 درصد مردان را مبتلا می کند. ویژگی های بیضه شما باعث ایجاد واریکوسل می شود. خون بیضه بعد از بلوغ؛ بروز واریکوسل نیز در حال افزایش است. تشخیص واریکوسل دلیل می شود. اگر واریکوسل مکمل نادر علامت دار باشد. یا در آزمایشات احساس سنگینی نشان می دهد. یا کیسه بیضه در لمس مانند یک غده خواهد بود.

 

هیدروسل

زخم شدن مایع در بیضه باعث هیدروسل می شود. این نوع توده بیضه حداقل در 5 درصد نوزادان تازه متولد شده وجود دارد. از هرگونه خطر اضافی هیدروسل زودرس نوزاد خودداری کنید. هیدروسل ممکن است جزئی باشد. همچنین باعث ظاهر شدن بیضه ها می شود.

این موارد از بیماری های التهابی می توانند در دوره های زمانی کوتاهی ایجاد شوند. این عوارض جانبی را درمان می کند:

 

آبسه لوله های فالوپ و تخمدان ها

درد مزمن لگن

عقیمی

چسبندگی های ایجاد شده پس از بافت های ملتهب با خطر آماده سازی خارج از رحم مطابق با طبیعت

افراد مبتلا به بیماری التهابی لگن مبتلا به هپاتیت یا سندرم فیتزجرالد هستند. این باعث ابدیت سیر می شود و باعث درد در سمت راست بالای شکم می شود.

 

Gleasonü برای استفاده عمومی است. کسانی که التهاب لگن دارند ممکن است در لاپاراسکوپی چسبندگی های کوچک و نازکی داشته باشند. این چسبندگی ها به صورت مزمن ایجاد می شوند.

 

◼ انتقال جنین از مادر

انتقال سرماخوردگی پس از تولد به عنوان سن چرکی ملتحمه در کودک رخ می دهد. در گنوکوک ها، پارگی زودرس غشاهای جنینی (PROM)، لامینا پروپریا و کیسه آمنیوتیک همراه با زایمان زودرس، زایمان زودرس و سقط جنین است.

 

عبور از مادر به جنین

 کودکان، اغلب، نوزادان گنوکوکی تخت را نادیده می گیرند. عفونت می تواند باعث چرکی ملتحمه و پلک شود. موارد قرنیه قابل درمان، قابل مشاهده و نابینایی ممکن است به عنوان سایر موارد چشمی ذکر شود.

تبخال تناسلی در مردان

تبخال تناسلی در مردان

دو نفر مبتلا به تبخال تناسلی هیچ علامتی ندارند. در تبخال تناسلی خفیف در مردان، با پوست شما در کتابخانه. هرپس سیمپلکس 2 مادام العمر است و نمی تواند دوام بیاورد.

 

خوشبختانه با مسیر ضد ویروسی قابل کنترل است. پزشکان می توانند تبخال را آزمایش کنند و غذاهای ضد ویروسی مصرف کنند.

 

در محصولات پارچه ای ضد تبخال تناسلی:

 

محافظت از بدن

سردرد

سوخته

تجزیه و تحلیل آتش و چسبندگی

باد کرده

ه را دستکاری کنید تا ناحیه درمان بهبود می یابد.

 

در صورت تشخیص اشتباه زگیل تناسلی، عدم درمان یا لمس ناحیه آلوده، ممکن است ویروس گسترش یابد و به آسیب چشم، اگزما هرپتیکوم، انسفالیت یا مننژیت شود. زمان بین ظاهر شدن می تواند ماه ها تا سال ها و ناشی از ضربه، بیماری و مقاربت باشد.

 

 

درمان خارش بیضه

اگر مشکل خارش بیضه های شما با تغییر در بهداشت و سبک زندگی، نمی شود، باید به پزشک مراجعه کنید. هرچه زودتر شما برای درمان اقدام کنید، زودتر نتیجه بگیرید.

برای رفع خشکی استفاده کنید.

عوامل آلرژی زای خود را پیدا می کنند و از آن ها پرهیز کرده و از داروها و کرم های ضد آلرژی استفاده می کنند.

کرم ها و لوسیون های ضد قارچ و آنتی بیو، می تواند باعث بیماری های کوچک قارچی و باکتریایی شود.

شامپوها و لوسیون های خاص برای درمان شپش عانه استفاده می شود.

درمان های دارویی خوراک، برای درمان های ویروسی، باکتریایی و قارچی، توسط پزشک می شود.

پزشک شما، نسخه ای مناسب با بیماری مقاربتی شما، تجویز می کند.

از نیتروژن مایع، برای منجمد کردن زیگیل، استفاده می شود.

 

برای درمان خارش بیضه به چه دکتری مراجعه کنیم؟

شاید خارش بیضه، در ابتدا نگران کننده به نظر نرسد. در مواردی، فرد ممکن است در همان اول، علت خارش را دانسته، و نیاز به درمان دارویی نداشته باشد.

 

زمانی که یا خارش شما ادامه دار شدید، شما برای تشخیص علت، و درمان درست، به پزشک متخصص مجاری درد و ناحیه تنالی و ناجعه تنالی و ناجعه تنید. همچنین، پزشک باید، هر گونه مشکلی را که تغییر شکل داده، یا کرده است را معاینه کند. هر کس که مشکوک به داشتن شپش آنه است، باید برای درمان، به پزشک مراجعه کند





:: برچسب‌ها: بیماریهای پوستی بیضه ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: