درمان کجی آلات تناسلی به سمت راست
نوشته شده توسط : سحر

بیماری پیروس تشکیل بافت اسکار فیبری در داخل آلت تناسلی است که باعث خم شدن آلت تناسلی و دردناک شدن آن در هنگام نعوظ می شود. شکل و اندازه آلت تناسلی مرد تغییر می کند. انحنای آلت تناسلی مرد در هنگام نعوظ یک مشکل شایع در مردان است و لزوما باعث ناراحتی نمی شود. اما در بعضی از مردان ، بیماری پیرنه باعث خم شدن آلت تناسلی مرد یا درد شدید در هنگام نعوظ می شود. این مشکل می تواند از رابطه جنسی جلوگیری کرده و منجر به اختلال نعوظ در مردان شود.

علت اصلی انحنای اکتسابی آلت تناسلی جنسی ، پیرنه است که در ضربه به آلت تناسلی مرد هنگام نعوظ نقش دارد. پیرنه تکثیر بافت فیبری در آلت تناسلی مرد است که باعث نعوظ دردناک می شود. ...

 

شکل و اندازه آلت تناسلی مرد متفاوت است و انحنای نعوظ لزوماً نگران کننده نیست. با این حال ، بیماری پیروژنیک می تواند در برخی از مردان باعث خم شدن یا آسیب دیدن آلت تناسلی شود ، که می تواند باعث اختلال در رابطه جنسی شود (اختلال در نعوظ) یا باعث ایجاد مشکل شود.

 

برای بسیاری از مردان ،خم شدن آلت تناسلی باعث استرس و اضطراب می شود. بیماری محیطی گاهی به خودی خود برطرف می شود ، اما در بیشتر موارد وضعیت ادامه پیدا می کند یا بدتر می شود. اگر انحنی آنقدر بزرگ باشد که بتواند در یک رابطه موفق تداخل ایجاد کند ، درمان نیاز است.

علائم و نشانه های پیرنه می تواند به طور ناگهانی یا به تدریج ظاهر شود. علائم و نشانه های رایج به شرح زیر است.

 

بافت اسکار

 بافت اسکار مرتبط با پیرتریت ، پلاک نامیده می شود ، اما متفاوت از پلاکت هایی است که در رگ های خونی تجمع می یابد ، می تواند مانند یک توده نرم یا نوار از بافت سخت زیر پوست باشد.

 

انحنای قابل توجه آلت تناسلی مرد.

 آلت تناسلی شما ممکن است به سمت بالا ، پایین یا پهلو خم شود.

 

مشکلات نعوظ

 بیماری محیطی می تواند در دستیابی یا حفظ نعوظ مشکل ایجاد کند (اختلال نعوظ). با این حال ، بیشتر مردان قبل از بروز علائم ، اختلال نعوظ را گزارش می کنند.

 

کوتاه شدن آلت تناسلی مرد

 آلت تناسلی شما ممکن است به دلیل پیرنه کوتاه شود. به عبارت دیگر ، باریک شدن دستگاه تولید مثل مردان ممکن است یکی از علائم کک باشد.

 

درد در آلت تناسلی مرد

 ممکن است در ناحیه آلت تناسلی با نعوظ یا بدون آن درد وجود داشته باشد.

تشخیص بیماری پیروژنیک:

معاینه بدنی معمولاً برای تشخیص فیبروز آلت تناسلی و تشخیص پیرنه است. به ندرت ، سایر بیماری ها علائم مشابهی ایجاد می کنند.

 

معاینه فیزیکی: در صورت عدم اصلاح آلت تناسلی برای تشخیص ، پزشک آلت تناسلی مرد را لمس می کند. همچنین می توانید طول آلت را اندازه بگیرید. پزشک شما ممکن است از شما بخواهد که از آلت تناسلی راست خود در خانه عکس بگیرید. این می تواند درجه انحنا ، محل بافت اسکار یا سایر اطلاعاتی را که می تواند به شما در انتخاب بهترین روش درمانی کمک کند ، تعیین کند.

 

سایر آزمایشات: ممکن است پزشک برای سونوگرافی یا آزمایش دیگری برای بررسی آلت تناسلی شما در هنگام نعوظ تجویز کند. قبل از گرفتن عکس از آلت تناسلی ، با قرار دادن یک سوزن در آلت تناسلی مرد نعوظ حاصل می شود.

 

سونوگرافی متداول ترین آزمایش برای بیماری های آلت تناسلی است. سونوگرافی تصاویر بافت های نرم را با استفاده از امواج صوتی بررسی می کند. این آزمایشات می تواند وجود بافت اسکار ، جریان خون به آلت تناسلی و سایر ناهنجاری ها را نشان دهد.

پیرونی به دو نوع خفیف و شدید تقسیم می شود و در 23-22٪ مردان مشاهده می شود. پیرونی کاملاً ایمن است ، به سرطان تبدیل نمی شود ، برای سلامتی شما خطرناک نیست و از راه جنسی منتقل نمی شود. این در ابتدای بیماری معمولاً دردناک است ، اما به تدریج درد از بین می رود و باعث کوتاه شدن آلت تناسلی مرد و خم شدن به سمت بالا ، پایین ، چپ یا راست می شود و در صورت عدم تشخیص و درمان به موقع می تواند منجر شود. کاهش میل جنسی و میل جنسی. . و افسردگی

امروزه از دو روش معمول برای درمان استفاده می شود:

 

1- درمان غیر جراحی و دارویی

2- درمان جراحی

چندین روش جراحی برای پیرنه وجود دارد:

 

1- برداشتن ناحیه سخت شده

 

هرگونه برش در غشاile آلت تناسلی آلت تناسلی مرد یا تنه می تواند باعث سخت شدن و سفتی و همچنین سوراخ شدن و نشت ورید شود.





:: برچسب‌ها: درمان کجی آلات تناسلی , کجی آلات تناسلی , آلات تناسلی , آلت تناسلی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: